1.Co to jest PROOF cyfrowy i czy muszę go zaakceptować?
To znormalizowany plik PDF, zawierający projekt dostarczony przez Klienta (lub wykonany przez GITDruk na zlecenie Klienta), symulujący efekt końcowy druku, z naniesionymi liniami cięcia. Klient jest zobowiązany dokładnie sprawdzić PDF Proof pod kątem merytorycznym jak i technicznym. Akceptacja PDF Proofa oznacza wyrażenie zgody na druk. Klient może odrzucić plik podając przyczynę, i wysyłając poprawiony plik.
2.Czy jest możliwość wystawienia faktury unijnej?
Tak, Istnieje możliwość wystawienia unijnej faktury, w tym przypadku VAT wynosi 0 zł
3. Czy zamawiając np. 1000 sztuk wizytówek, można zamówić 2x po 500 sztuk w cenie 1000sztuk?
Nie, ilości podane przy produktach dotyczą zawsze jednego projektu.
4. Czy mogę zamówić produkt jeśli nie mam swojego projektu?
Tak, w przypadku podstawowych produktów jak ulotki, wizytówki, notesy itp. jest możliwość zamówienia projektu graficznego, wystarczy dodać do koszyka projekt wybranego przedmiotu. Jest to usługa płatna, cena jest zróżnicowana, dostosowana do produktu i złożoności projektu. Jeśłi nie ma możliwości kupna projektu oznacza to że wycena dotyczy przedmiotu, który posiada wiele stron i wyceniany jest indywidualnie.
5. Czy po zaakceptowaniu plików do druku mogę zmienić zamówienie?
TAk, ale jedynie w przypadku kiedy zamówienie nie zostało skierowane do realizacji.
6. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe wysłane na adres mailowy.
Zazwyczaj jest to od 1-4 godzin, w zależności od ilości zapytań, maksymalny czas odpowiedzi to 24 godziny
REKLAMACJE
1. Co zrobić jeśli nie jestem zadowolony z druku?
W przypadku, gdy zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do reklamacji. Skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia.
2. Czy jeśli po akceptacji pliku do druku zauważę błędy, literówki, można poprawić zamówienie?
Zamawiający bierze pełną odpowiedzialność za treść, jak również ewentualne błędy i literówki. Nie czytamy treści zawartych na przesłanych materiałach i nie bierzemy za nią odpowiedzialności.
PANEL KLIENTA
1. Zapomniałem hasła, co zrobić?
Na podany przy rejestracji email zostanie wysłane hasło - wciśnij Nie pamiętasz hasła?
2. W jaki sposób mogę zmienić moje dane?
Jeżeli chcesz zmienić swoje dane kontaktowe lub hasło, wejdź w zakładkę "Moje konto", a następnie wybierz "Ustawienia konta". W tym miejscu możesz dokonać odpowiednich zmian.